Zakończenie WBR 2015 oraz uzyskanie aktualnego modelu transportowego MTAW 2016 nie kończy działań m.st. Warszawy w zakresie badań i modelowania ruchu w Warszawie i aglomeracji.
Wyniki WBR 2015 i model, zaraz po ich odebraniu były i są nadal udostępniane wszystkim zainteresowanym, szczególnie osobom i firmom, wykorzystującym je do prac z zakresu transportu.
Model transportowy stanowi potężne i wysoce skomplikowane narzędzie matematyczne, które wymaga sprawdzenia w praktyce projektowej. W tym celu udostępniając model, każdorazowo prosimy o przesyłanie uwag i wniosków. Zostały także zamówione koreferaty, które są opracowywane przez osoby i zespoły o uznanym dorobku w zakresie modelowania ruchu. Przewiduje się, że wyniki prac koreferentów oraz uwagi i wnioski zostaną przeanalizowane w październiku i listopadzie, po czym o ile zajdzie taka potrzeba, model zostanie skorygowany i uzupełniony i w takiej wersji będzie ponownie udostępniany.
Obecnie analizowany jest zakres przyszłych działań przeciwdziałających dezaktualizacji modelu oraz służących utrzymaniu wysokiego standardu procedur, założeń i analiz prowadzonych przy jego wykorzystaniu. W szczególności konieczne wydają się:
O wszelkich istotnych działaniach, a także ich wynikach będziemy informować na tej stronie.