null

„Pieszy może być niewidoczny. Zachowaj ostrożność”

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Autor: Urząd m.st. Warszawy

Jesienna aura i coraz wcześniej zapadający zmrok powodują, że pieszy na drodze może być dla kierowcy słabo widoczny. Dlatego Warszawa od kilku lat sukcesywnie poprawia stan oświetlenia ulicznego, a przede wszystkim doświetla przejścia dla pieszych (od 2017 roku doświetliliśmy ponad 1400 zebr).

16 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii „Bezpieczni w Warszawie – samochód i pieszy”.

Przez najbliższe 2 tygodnie na ulicach Warszawy będzie można zobaczyć autobusy z grafiką  kampanii. Tym razem apelujemy do kierowców o szczególną ostrożność w pochmurne jesienno-zimowe wieczory. Hasło kampanii brzmi „Pieszy może być niewidoczny. Zachowaj ostrożność”.

Jednocześnie dzięki współpracy z Zarządem Transportu Miejskich w kilkudziesięciu wiatach przystankowych ZTM zostaną wyeksponowane plakaty citylight promujące bezpieczne zachowania pieszych podczas przechodzenia przez jezdnię.